Πολιτική επιστροφών

Εξωτερικά ή λειτουργικά ελλαττώματα

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους.

Επιπλέον, εντός 15 ημερών, κι εφόσον διαπιστώσει την ύπαρξη προβλήματος με κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας, θα πρέπει να προβεί στη φωτογράφιση του ελλαττωματικού προϊόντος που να αποδεικνύει το πρόβλημα και στην αποστολή της φωτογραφίας στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ με email.

Επιστροφές προϊόντων

Στην πρώτη περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας ή την αντικατάσταση του προϊόντος, ενώ στην δεύτερη περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί στην άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Η αντικατάσταση των ελλαττωματικών προϊόντων γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

Στην περίπτωση της αντικατάστασης, ο πελάτης υποχρεούται να παραδώσει το ελλαττωματικό προϊόν στη μεταφορική εταιρεία η εταιρεία courier που θα παραλάβει το νέο προϊόν.